Bijna op weg! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Jan Donker - WaarBenJij.nu Bijna op weg! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Jan Donker - WaarBenJij.nu

Bijna op weg!

Door: janennadine

Blijf op de hoogte en volg Jan

29 November 2011 | Nederland, Houten

Lieve vrienden en familie,

We zijn bijna onderweg. Donderdag om 14.00 rengt China Air ons naar Bangkok.Bangkok staat nog flink onder water, maar gelukkig is ons hotel nog bereikbaar. We hebben voor 2 nachtjes gereserveerd om even uit te brakken van het vliegen en even Bangkok in te kunnen. Op zondag gaan we richting het zuiden, om naar Ko Tao te varen waar we onze eerste duikervaringen gaan opdoen. We hebben er echt heel veel zin in. Ook duiken is wat ruimer gepland zodat ook de nodige hangmattijd niet hoeft te ontbreken.

Afgelopen vrijdag was de afscheidsborrel in het Weerbericht. was echt geweldig om jullie allemaal daar te zien. Stamppot bleek een goed plan te zijn, waardoor we ook na twaalven nog op onze benen konden staan (althans, jan dan)

Bedankt voor jullie vele kaartjes, cadeautjes, gelukwensen en biertjes!

Komende tijd zal Jan proberen om dit blog zo goed mogelijk bij te houden zodat jullie onze megalange vakantie kunnen volgen vanuit je kantoor met sneeuw op de ramen