uitjetlaggen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan Donker - WaarBenJij.nu uitjetlaggen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan Donker - WaarBenJij.nu

uitjetlaggen

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

03 December 2011 | Thailand, Bangkok

Zo hee dan zit je op zaterdag om 8 uur te ontbijten, 25'C met iets wat lijkt op mijn eerste Changover!
Vanmorgen om zes uur werd ik (j) wakker. Naast me lag nog een finaliste van So You Think You Can Sleep die zeker weten de titel zal pakken.

Bangkok is echt zoveel cooler als je maar op de juiste plek zit. Hebben een kamer vlakbij khao san road in een superleuk buurtje, wat minder chaos dan khao san rd maar wel met de bekende 'wij verkopen alles' kraampjes en honderd barretjes met goed eten en goedkoop bier! Wat een topbegin van de vakantie

De overstromingen zijn hier niet merkbaar, maar vanuit het vliegtuig zag je zoveel water, onvoorstelbaar!
Vlucht was verder heel okee, precies op tijd maar we hadden er na 11 uur wel genoeg van eigenlijk

Gelukkig zijn ze hier heel vriendelijk en konden we om 9.30 al de kamer in en ook even zwemmen op het dak vh hotel

Echt geweldig dit, houden we nog wel ff een week of 12 uit

We gaan zo ff een reisbureautje in(al 30 gezien) voor bus/boottickets naar ko Tao (Google maar, je gaat ons haten)

Oja: ik ben veel mensen vergeten aan te melden, dus als dat zo is, vul even je mailadres in voor updates!

Tot horens maar weer!

• 03 December 2011 - 12:58

Moeder Joke:

He jan en nadine,
    klinkt super!!!
    geniet ervan,
    82 dgn, och die zijn zo om, maar heel fijne tijd samen, avoturiers.
    liefs from a-town

• 03 December 2011 - 19:24

Camphuijzen:

he fijn iets van jullie te horen, doet ons goed.nadine bedankt voor je mailtje
    En nu op naar het duiken, heel spannend. voorzichtig en geniet.
    Het is hier klo......t ...weer! dus waardeer even dat weer daar!heel veel liefs pa en ma

• 04 December 2011 - 11:12

Kitty:

Waarom heb je er nou 'Google het maar even' erbij gezet?? JALOERS!!

Heel veel plezier daar en ben benieuwd naar de duik-verhalen!

xx

• 04 December 2011 - 13:15

Nicolaasweg Mailing:

Hey Nadine en Jan,

wat fijn jullie zijn er en nu al lekker aan het duiken!
    Wij gaan nu Glühwein en Chocomelk drinken, Olliebollen en Ertwensoep eten, pepernoten snoeppen en wachten tot Sinterklaas morgen komt:-)
    Heel veel liefs,
    De Donkers uit de Nicolaasweg

• 08 December 2011 - 20:27

Voordien & Ben:

Ha! Leuk iets van jullie te horen en dat de reis goed is gegaan. Lekker hoor, 25'C. Hier stormt en regent het non-stop, bah. Liefs